Prywatne, niepubliczne przedszkole im. "Jasia i Małgosi" ul. Husarii 34, 02-951 Warszawa tel. (22) 642-65-07
| |
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 2849 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
|   | NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE im. JASIA I MAŁGOSI
- podział na grupy wiekowe - posiadamy zgodę na prowadzenie klas "0" - rytmika - język angielski - zajęcia z muzyki i śpiewu - zajęcia kulturoznawstwa, teatralne, kulinarne - opieka specjalistów
|
Niepubliczne Przedszkole im. Jasia i Małgosi działa od 1985 roku. Działa na podstawie wpisu do Ewidencji Szkół i Placówek Niepublicznych Miasta Stołecznego Warszawa. Placówka czynna jest przez cały rok (z przerwą w sierpniu), pięć dni w tygodniu, w godzinach od 7:30 do 18:00.
W ramach czesnego prowadzone są wszystkie zajęcia, które są zgodne z programem wychowania przedszkolnego. Ponadto nasz program obejmuje zajęcia:
-
język angielski
- język hiszpański
- rytmika
- religia
- zajęcia Denisona
- zajęcia z psychologiem
- zajęcia logopedyczne
- gimnastyka
- zajęcia ruchowe
- bajkoterapia
- muzykoterapia
Dodatkowej opłacie podlegają indywidualne zajęcia z logopedą dla dzieci, które tego wymagają.
Zajęcia odbywające się w każdym miesiącu::
- koncerty
- teatrzyk
- warsztaty kulturoznawcze
- przygody w kuchni
- zajęcia przyrodnicze
- wycieczki (dzieci starsze)
- tańce, przyjęcia urodzinowe i imieninowe
- nagrody tygodnia i miesiąca
Dwa razy w roku szkolnym przewidywane są wycieczki autokarowe po uzgodnieniu z rodzicami.
|
OPIEKA W PRZEDSZKOLU
Opieka logopedyczna
Wszystkie dzieci są pod opieką logopedy przedszkolnego. Dwa razy w roku logopeda przeprowadza badania dzieci i stawia diagnozę rozwoju mowy. Dzieci z problemami wymowy mogą brać udział w indywidualnej, odpłatnej terapii.
Nasze przedszkole docenili rodzice dzieci z wadami słuchu (z implantem ślimakowym i aparatem słuchowym). Specjalistyczne zajęcia prowadzone są indywidualnie przez doświadczonego surdologopedę.
Opieka niepełnosprawnych
Do przedszkola przyjmowane są dzieci z niewielkimi dysfunkcjami, rozwijające się wolniej lub nieharmonijnie. Znajdują u nas zrozumienie, akceptację i troskliwą opiekę. Maja dzięki temu możliwość integrowania się z normalną grupą rówieśniczą, nawiązują w niej pozytywne interakcje i relacje z innymi ludźmi.
Ciocia zamiast Pani
W naszym przedszkolu dzieci mówią do opiekunek "Ciociu". Dlaczego nie ma u nas Pań tylko są ciocie – to proste ? Wiemy, że dla małych dzieci pójście do przedszkola jest ogromnym przeżyciem. Trzeba gdzieś zostać bez mamy i taty. Często pierwsze dni są wielkimi tragediami naszych pociech. Dlatego chcemy im stworzyć w przedszkolu atmosferę taką jak w domu: przyjazną i serdeczną. Łatwiej jest się przytulić dziecku do nowej cioci niż do "pani z przedszkola". Z doświadczenia wiemy, że to działa. Smutek szybko przechodzi a dzieci coraz chętniej rozstają się rano z rodzicami. W ten sposób panuje też w przedszkolu domowa atmosfera. |
POSIŁKI
-
7:30 herbatka z ciasteczkiem cynamonowym w okresie zimowym
- 9:20 Śniadanie (półmisek szwedzki z różnorodnymi kanapkami do wyboru, z dużą ilością warzyw, mleko, herbata, kakao, woda)
- 12:30 Obiad z dwóch dań oraz dwóch surówek do wyboru, kompot, woda
- 15:00 I podwieczorek (kanapki, tosty, zapiekanki, ciasta własnego wypieku, pączki, kisiel, budyń, napoje)
- 17:00 II podwieczorek (owoce, kruche ciasteczka, drożdżówki, jogurty, soki, herbata, woda)
Posiłki nie są limitowane. W czasie jedzenia dzieci posługują się nożem i widelcem, używają serwetek są także dyżurnymi. W ciągu całego pobytu dziecka w przedszkolu non stop dostępne są napoje, z których dzieci korzystają po zajęciach, spacerach i kiedy mają na to ochotę.
Posiłki uzgadniane są z Terenową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną.
|
PROGRAM PRZEDSZKOLA
Wychowanie przedszkolne wspomaga rozwój i wczesną edukację dzieci od trzeciego roku życia do rozpoczęcia nauki w klasie I szkoły podstawowej. Uczenie odbywa się w różnych sytuacjach i okolicznościach. Nauczyciel tworzy sytuacje edukacyjne przez organizowanie środowiska wychowującego, nauczającego przez dostarczenie treści oraz stosowanie różnych metod i form pracy z dziećmi w ramach określonych obszarów rozwoju osobowości. Zadania podane w poszczególnych działach edukacyjnych są ze sobą integralnie powiązane. Rozwój osobowości staje się w ten sposób rezultatem wielostronnego, intensywnego uczestnictwa dziecka w działaniu, przeżywaniu i poznawaniu otaczającego świata.
Program przedszkola Jaś i Małgosia ułatwi nauczycielowi rozwijanie cech i umiejętności dziecka, ponieważ uwzględnia takie cele szczegółowe jak:
- przygotowanie do życia w grupie
- rozbudzanie wiary dziecka we własną skuteczność,
- rozwijanie umiejętności porozumiewania się
- kształtowanie postawy kreatywnej
- stymulowanie aktywności motywacji do działań w kontakcie z innymi
- wzbogacanie słownika
- poznawanie świata na podstawie doświadczenia i eksperymentowania
- wyrabianie nawyków prozdrowotnych
- włączenie rodziców do procesu wychowania
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|